Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2022 10:15 - СЛАТИНСКИ Е "БЪЛГАРИН" ТОЛКОВА, КОЛКОТО Е "БЪЛГАРИН" СОЛОМОН ПАСИ, АВТОР: МИЛЕНА ВЪРБАНОВА
Автор: milenavarbanova9 Категория: История   
Прочетен: 3804 Коментари: 13 Гласове:
12

Последна промяна: 16.10.2022 14:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Следните редове не са отговор към червеите от блоговото торище, а са отправени към една далеч по- широка публика в Интернет, сред която несъмнено има интелигентни читатели. В категорията "интелигентни читатели", включвам, разбира се - и неколцината съмишленици и коректни опоненти, с които задочно общувам в блога си и публикувам техните коментари. Моля ги да ме извинят, задето невинаги отговарям на тези коментари - не мога да го направя не защото се "големея", а поради липса на време.

Мнението на тинята никога не ме е интересувало - не преравям блог.бг, не съм абонирана за ничий профил, не следя статиите, не отправям коментари. Приятелите ми тук са наясно с това.

Ето защо съвсем случайно узнах - от съмишленици извън блог.бг - за цяла "завера" на едномолекулни анаеробни бактерии срещу мен - те чакат само да публикувам някоя статия, за да си направят оргия на омразата - в своето анонимно бунище и под сурдинка, естествено. Тоя факт може само да ме разсмее. Сред техните "творения", вонящи на селски нужник, обаче има едно "забележително" по своята злост и глупост заглавие "Слатински е българин, за разлика от Милена Върбанова". Нескопосното текстче, което следва подир "заглавието, носи всички белези на блоговата тролска патология: клозетна риторика, нечувана неграмотност, невъзможност да се скалъпи барем едно елементарно изречение и липса на логическа мисъл - а такава е необходима, когато се опитваш да "обориш" някой опонент или "идеен враг". Защото иначе блестящо подкрепяш доводите му с идиотията си. Неслучайно в статията си за Слатински, аз заявявам, че с русофобия се занимават или търгаши, която са я превърнали в златоносен бизнес или олигофрени - и авторът на текстчето очевидно потвърждава, че е от втората категория.

Предполагам, че автор на това текстче, което има претенциите да звучи като пасквилче, но е толкова нелепо, че може да служи само като клиничен учебен пример за шизофрения пред стажант- психиатри, е една известна блогова карикатура, която страда от раздесеторяване на личността. Но дори да не съм идентифицирала правилно автора - все тая, той е част от анонимната лумпенска психодружинка в блога, която днес е надянала "евроатлантически" доспехи. 

Защо заявявам, че Слатински е толкова "българин", колкото и Соломон Паси и изобщо защо използвам Монката като сравнителен пример по "българщина" на нашенските побеснели евроатлантици? Първо - защото тъкмо Мони ( а в много по-малка степен Седефчов ) е ракетата носител на Слатински. И второ - защото С.Паси се превърна в символ, в единица мярка за цинично българомразие. Не, тук не става дума за еврейския произход на Мони.Майка му е българка и според еврейския закон той също е българин. Майката на сина му от първия брак също е българка - и следователно синът му е два пъти повече "българин". Но и Мони, и синът му ненавиждат българите, нашата държава и народ, християнството, православието, Русия. Това е люта, злодейска ненавист, вредителство, което се проявява във всеки удобен момент - особено днес , когато е поставен въпросът "или-или" - ще съществува ли нашата държава или не? Ще съществува ли Русия или не? Ще съществуват ли САЩ или не? Ще съществува ли светът или не?

Ако от "българина" Мони Паси, зависеше изборът дали България да продължи да съществува или не, какво би избрал той? Някой съмнява ли се в избора му?

Този демон е пълна противоположност на големия поет Валери Петров, който има същия произход - майка българка и баща евреин. Но Валери Петров завеща на България грандиозно творческо дело. Извън голямото му лично творчество, преводите му на Шекспир са велико културно достояние, дарено на българския народ. Италианският език е най-мелодичният в Европа, но италианските преводи на шекспировите произведения звучат грубо и недодялано - те не са минали през душата на чувствителен поет като Валери Петров, нито през доведеното му до краен финес изкуство на версификатор. Така че въпреки еднаквия им произход, България ще си спомня с вечна благодарност за вълшебника Валери - и с вечна погнуса за вампира Мони.

Каква "българщина" тогава да очакваме от Слатински, който е една елементарна функция на българоубиеца Соломон Паси? Мони тури Слатинчо на евроатлантически кънки и го засили в надолнището. Пребоядисаният съветски възпитаник и "професор по национална сигурност"(?!) няма друг шанс да се задържи във фокуса на някакво относително медийно внимание, освен да продължава да лети в същата посока. А той е свръхсуетен, каквито са всички психопати. Повече от парите, които му се дават, повече от материалните благини, той копнее за възможността да бъде център на обществен интерес. Ако беше нормална уравновесена личност, щеше веднага да осъзнае, че евроатлантизмът и неолиберализмът не включват в своите планове съществуването на българска държава. Слатински е една от простите маши за унищожението на нашата страна. И докато нормалният хладнокръвен и осъзнат враг на всички българско - Соломон Паси - се занимава с важните проблеми по деструкцията на държавата ни, безумният маргинал Слатински е оставен странично да поддържа "евроатлантическия огън" с шизоидни монолози в медиите.

Дали аз съм българка? Цял живот съм се стремяла да служа на моя народ и да казвам истината. Пренебрегвайки рисковете и чувството за самосъхранение. Струвало ми е загуба на блестящи възможности за кариера, загуба на обществено положение, бедност, глад, нищета, емиграция. И все още дори сама пред себе си не мога да изповядам, че съм направила за България всичко, което съм могла. Знам, че Господ ми е дал много. Както и много ми е отнел. Зад мен стои солидно писмено дело и аз не съм посредсвен човек. Станах известна късно, но станах известна не с престъпления, а с качествата си на автор. Това отлично знаят торните бактерии и тъкмо затова ме нападат. Бих го приела като комплимент, но комплимент от бунище не ми е нужен. Говоря направо - да, аз не съм сива мишка, а даровит човек - в случая е необходимо да се каже истината, а не да се проявява куртоазна скромност. Пък и каква ти куртоазия - спрямо тролове, които  дори не смеят да застанат срещу мен  със собствените си имена. В крайна сметка дали сме българи или не - ще покаже начинът, по който ще умрем. 

Не "русофилство", а искрена любов към Русия движи перото ми и ме вдъхновява в моята публицистика, посветена на най-важните съвременни проблеми. Любовта към Русия е естествено чувство за българския народ, то е в българското ДНК и произхожда от нашите общи гени. Заявявам високо, че този, който е срещу Русия, е стрещу България. И не "боготворя Путин", смешни чехълчета - и никога не съм пожелавала на България друго, освен достоен суверенитет. Към Путин се отнасям с уважение като към държавен глава на РФ. Всъщност куриозно е, че евроатлантиците споменават хиляди пъти по-често името на Путин, отколкото това правят приятелите на Русия.

В заключение искам от вас, блогови евроатлантици, да напишете текст, в който да изясните един фундаментален въпрос - КАКВИ СА НАЦИОНАЛНИТЕ ИНТЕРЕСИ НА БЪЛГАРИЯ В РЕГИОНА НА АТЛАНТИКА.

Сериозен текст. Не от пет недъгави изреченийца. Без присъщите ви простащини и без клозетна класика. Без правописни грешки. И с подпис. Истинското ви име по лична карта.

Аз винаги се подписвам с името си. Защото го уважавам.




Гласувай:
12



1. bojinkata - ДА!
16.10.2022 12:02
ДА!
цитирай
2. radostinalassa - Кой български политик би си позволил...
16.10.2022 13:43
да прати български войници във война с Русия? Народът ще го убие с камъни. Каква изгода би имала България , за да се включи в чужда война? Никаква, освен вероятността да бъдем изпепелени. Соломон Паси трябва да бъде освидетелствуван или съден.
Той каза - Майната му на Православието. Обаче това е нашата религия. Може да е бил надрусан.
цитирай
3. milenavarbanova9 - Не, Радостина,
16.10.2022 13:56
Не е бил надрусан.Казал е това, което мисли. Убеден е, че никой няма да му поиска сметка - и засега никой не я иска.
цитирай
4. morskipesni - В. Петров не знаеше бъкел английски
16.10.2022 17:10
Превеждаше от други преводи- не може да се отрече, добре. Но със значителна загуба на смисъла.
цитирай
5. barin - Здравей, Милен. С трима приятели ...
16.10.2022 17:33
Здравей, Милен. С трима приятели обсъдихме потенциално необходимостта от създаване на три съюза за взаимопомощ:
Първият да е на етнически принцип: Русия, Украйна, Полша, Сърбия, Чехия, и др.
Въорият- на религиозна основа-православни: Армения, Русия, Грузия, Гърция, Сърбия, Украйна....
Третият- на регионален принцип: всички балкански държави, дори и Турция.
При това положение се припомниха думите на Шарл де Гол: САЩ не са в Европа и Великобритания е остров. Той е виждал( както съм писал в темата) обединена Европа от Урал до Атлантика без островите: Британия, Исландия, Кипър и без Турция, поради нейния азиатски манталитет.
Поздрави!
цитирай
6. barin - Извинявай за грешката в името.
16.10.2022 18:01
Извинявай за грешката в името.
цитирай
7. radostinalassa - Паси каза, че трябва да ...
16.10.2022 20:01
се скопи българският лъв. Явно е нередовен евреин. Това си е психично заболяване.
цитирай
8. leonleonovpom2 - Здравей, Милена!
16.10.2022 22:23
Мярнах заглавието!
Може би сбърках, че не прочетах текста? Едва ли, само щях да си загубя времето и да се ядосам!
Но по начало имам абсолютно отрицателно мнение към русофоби, особено пък към такива, които смятат това за своя отличителна черта? И я изтъкват непрекъснато, да не би да не се забележи?
Такива, по начало, са хора , слагащи каруцата пред коня?! Ние на Русия дължим държавността си !Дори и да е прегрешила, това е грешка на майка! Например да издърпа ,ухо или да удари хубав, заслужен шамар! Тя ,майката , никога за това няма да стане враг и това да се изтъква! Защото е имало за какво да го направи и е било не наказание, а коректив!

За мен деклариран , изявен русофоб ,това е еквивалент на черен неблагодарник! На доброто да отвърнеш с черна неблагодарност? Само терорист и убиец бих поставил само с половин стъпало отгоре
Слатински е герой, изявен, на нашето време, както и Сюлейман Опаси и неговата Горгона!
На такива ми е ясен произходът ,те нямат националност, те са потомци на слугинажа на агаларите!Не могат и миг ,без да бъдат слуги на някой правилен господар!?
Такива Мехмед Втори е обезглавявал, моментално!
Защото е бил наясно ,че предавайки днес господаря си, утре ще предадат и него, ако това им отърва! Не му трябват такива копои!

Лека нощ!
цитирай
9. milenavarbanova9 - Благодаря ти за коментара, Ваньо,
17.10.2022 09:02
Нямам какво да добавя към него, защото той казва всичко. Умните владегели са убивали предателите, поставили се в тяхна услуга. Но сегашната световна власт се нуждае от предатели, най-вече безумци и патологично прости търгаши, защото никой умен чоеек не застава в нейна защита.
Желая ти хубав ден и те приканвам да прочетеш поста ми от днес.
цитирай
10. milenavarbanova9 - Здравейте, morskipesni,
17.10.2022 09:05
Блага Димитрова също не е знаела "старогръцки", но какъв великолепен превод на "Илиада"!
Прочетете следващия ми пост.
цитирай
11. milenavarbanova9 - Здравей, barin,
17.10.2022 09:07
Благодаря ти за коментара! Радвам се на чостигнатите от теб успехи! Извини ме, че така рядко ти отговарям.
Желая ти хубав ден!
цитирай
12. milenavarbanova9 - Админите на блог.бг
17.10.2022 12:25
ме увериха, че тролският профил banderovkavarbanova, публикувал пасквилчето, за което става дума в статията ми, е заличен. Дано е така! Но приятели, отваряйте си очите, защото армии от тролове и анонимни терористи са активирани! Отправям призив към mileidi46 и morskipesni да протестират срещу незаконното дублиране на техните профили. От блог.бг са изтрили последния ми пост, който съдържаше молба да се намесят в казуса - той бил вече разрешен. Отново казвам - дано е така!
цитирай
13. radostinalassa - Аз се оплаках 2 - 3 пъти...
19.10.2022 17:56
но не получих отговор. Явно ботовете са на щат в блога.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: milenavarbanova9
Категория: История
Прочетен: 788482
Постинги: 331
Коментари: 1812
Гласове: 1901
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930