Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2022 10:09 - ГНУС!
Автор: milenavarbanova9 Категория: История   
Прочетен: 7296 Коментари: 6 Гласове:
8

Последна промяна: 23.02.2022 10:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Гади ми се от кретените, които в продължение на 33 години управляват България. Гнус ме е от реакцията им на плазмодии. Няма защо да коментирам Боко Тиквата и простото Киро. В идиотските телевизии и сайтовете няма нито едно публикувано изказване, което да зищитава българските интереси в създадената от рептилите ситуация на война. А за рептилите е ясно - днес е датата, на която започва последният период на Калиюга. Трябва да го отбележат по някакъв начин - като предизвикат война и после обявят "световния миротворец" - сещате се кой. Българските тъпи слуги крякат - и те не знаят защо.

ДА ЖИВЕЕ ВЕЛИКА РУСИЯ!
ДА ЖИВЕЕ ВЕЛИКИЯТ РУСКИ НАРОД!
НА ИЗМЕННИЦИТЕ НА БЪЛГАРСКАТА ДЪРЖАВА И НАЦИЯ - ПО ЗАСЛУГИТЕ!



Гласувай:
8



1. leonleonovpom2 - Здравей, Милена!
22.02.2022 23:50
Аз се погнусих още в началото на 90-те години Нормално беше да се включа в опозицията -в социалдемократическата партия Дядо ми е бил в нея, вуйчо му е ГригорЧешмеджиев! Бях в актива на партията, а малко по- късно и в СДС Но, видях хора ,борещи се не за България, а за изгодите от властта-за себе си! България не ги интересуваше Готови на всичко, ще те прегазят, за да успеят те!? Почнах да се замислям И аз ли отстрани изглеждам така? Ако не съм такъв, какво търся сред тях?
Една сутрин, оставях кабинета незаключен, в него ме чакаше колега Започна от вратата По-възрастен от мене, уважавах го! Какво търся сред тази паплач, не виждам ли, че с политика се занимават мръсни по характер хора, искащи да забогатеят на чужд гръб!
И неуспели в работата, некадърници Кой способен човек изоставя любимата си работа, заради политиката?
Не се вписвам в щампата за политик, ще се обединят всички използвачи в нея срещу мен/ Да, виждах ,че са единни срещу мен/
Приятелският му съвет е да си гледам работата, обичам я, тя ми се отплаща подобаващо! И тя ме обича!
Не ми трябва политика!
Слушах и знаех че е прав Вече сам се бях убедил
Така е, никой успял в работата си, няма да я зареже ,за да се занимава с нещо мръсно, като политиката Ами някои смениха десетина партии, дори противоположни каква идеология изповядват? На паразити пиещи кръв ли?
Е, след като някой в професията си е посредствен, не може да се очакват от него чудеса в политиката, освен успешни далавери!
И навреме се махнах от нещо ,в което не ми е мястото!

Лека нощ!
цитирай
2. milenavarbanova9 - Здравей, Ваньо,
23.02.2022 07:46
Така е, партиите станаха боклукчийски кофи.
Затова и земята ни се покри с боклук - в буквалния смисъл. В българската "политика" се допускат само слузести мекотели. В случай на война с Русия ще станем първото пушечно месо - мърцина. Просто защото се подчинихме на всички заповеди на "задокеанските ни доброжелатели" - така се изразяваше жельо.
Приятен ден, Ваньо!
цитирай
3. vled - Русофилството днес е заболяване
23.02.2022 13:58

„ДА ЖИВЕЕ ВЕЛИКА РУСИЯ!
ДА ЖИВЕЕ ВЕЛИКИЯТ РУСКИ НАРОД!”

???

Защо бе, Милена, къде отиде БЪЛГАРИЯ И БЪЛГАРСКИЯ НАРОД?

Като на лингвист ще ви задам един въпрос с повишена трудност:

Защо русите като наследници на Киевска Рус не говорят езика на киевляни, който днес наричат украински?

Тъй като не искам да се повтарям - за историята на Русия и Украйна може да прочетете в блога на Андрей, където написах коментар




цитирай
4. milenavarbanova9 - Мислех да не отговарям и
23.02.2022 15:02
изобщо да не пускам подобен коментар, макар че е добронамерен. Изясни си понятията и тогава ще проумееш защо и какво съм написала.
Въпроси с повишена трудност не ми задавай, защото аз съм глупава и неука.
Има някакъв си "професор Вацов" ( не Валентин Вацев, който е доцент, а ВацОв ), с вид на говедо, който днес ни убеждаваше, че "трябва да дадем въоръжен отпор на Русия, иначе все щяла да си разиграва коня". По сложни въпроси се обръщай към него. Или към Киро Тъпото - и той е по сложните въпроси.
Ротшилд и Рокфелер, съответно и тяхното отроче Зеленски, не могат да бъдат и никога не са били съюзници на българите.
Този, който обича Майка България, е с Русия, а не с русофобската протоплазма
цитирай
5. vled - Милена
23.02.2022 23:27
Не очаквах, че ще ми публикувате коментара, но явно съм ви подценил.
Моите уважения, въпреки че сме на различни позиции.


цитирай
6. liubitel - БРАВО СМЕЛЧАГА.
24.02.2022 00:04
БРАВО СМЕЛЧАГА.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: milenavarbanova9
Категория: История
Прочетен: 775607
Постинги: 328
Коментари: 1804
Гласове: 1896
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031