Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2021 18:27 - МЕГАЛИТЪТ АЛ-НАСЛАА - И ФАКТЪТ, ЧЕ МИ ГАДИ ОТ ПРЕПИСВАЧИ
Автор: milenavarbanova9 Категория: История   
Прочетен: 1541 Коментари: 4 Гласове:
6

Последна промяна: 17.12.2021 18:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Искам да се знае добре какво съм публикувала за мегалита Ал-Наслаа в Арабската пустиня, защото се появи поредният мърльо, ловец на съкровища в Интернет, който преди 13 дни е публикувал въпросния мегалит в свое видео и се заканва, че ще издаде книга с "обяснения" на подобни находки. Мога само да кажа, че вече ми се гади от подобни слабоумни плагиатори. 

Ето какво съм писала по повод Ал-Наслаа в статията си "МЕГАЛИТНИ ПАМЕТНИЦИ ВЪВ ВАЛЕМАДЖА, КАНТОН ТИЧИНО", публикувана на 31.07.2019 в моя блог:

  "Порази ме приликата с мегалита Ал-Наслаа в оазиса Тамия в Саудитска Арабия, за който нито учените, нито заинтересованите издирвачи на древни тайни, са разбрали, че представлява всъщност паметник на дракон, обезглавен с прецизно свръхмощно оръжие, по-съвършено от лазера. Този рядък, "хибриден" дракон или змей, ми напомня запазения в провансалските легенди образ на "тараск" - чудовище, опустошавало в древността бреговете на Рона, от чието название произлиза името на френския град Тараскон..."

Тази голяма статия е включена и в книгата ми "Злато за смет. Исторически новели", издадена през м.февруари 2020 г.

 Проблемите, третирани в статията, са изложени във видео, циркулиращо в Ютюб под заглавие " МЕГАЛИТИ ВЪВ ВАЛЕМАДЖА". Това видео всъщност е интервюто, което дадох по повод откритието на "змийския град край Биняско, Кантон Тичино, Швейцария" за Врачанската телевизия.

Няколко дни след публикуването на статията ми за мегалитите във Валемаджа в блог.бг, почти всички популярни сайтове в България излязоха със съкратена нейна версия, която написах специално за тях. 

Ето откъс от тази версия, публикуван от БЛИЦ, под заглавие " БЪЛГАРКА РАЗБУЛВА ТАЙНИТЕ НА МАГИЧНАТА ДОЛИНА" на 13.08.2019 г.:

"...скулптирана и представлява глава на дракон. Ясно личи мястото, където туловището преминава в глава без шия, сравнително късата муцуна и окото, прикрито от тежък клепач. Схематичният образ неподражаемо придава характера на съществото – тежко, лениво и коварно, за разлика от будната високомерна злост на змията в противоположния край. Ахнах! Изображението на дракона досущ приличаше на монолита Ал – Наслаа в оазиса Тамия в Саудитска Арабия. Защото, ако някой не е разбрал, Ал – Наслаа в арабската пустиня, не е нищо друго, освен гигантска скулптура на дракон. Драконът в Биняско и този от Ал – Наслаа имат идентично тежко туловище без шия, голяма глава с биче чело и къса муцуна. И в двата мегалита скулптурите по някаква причина са обърнали особено внимание на очите – дали за да предупредят, че съществото, въпреки непохватния си, сънлив вид, всъщност зорко бди? Това е някаква много странна, сякаш хибридна порода динозавър или дракон, която ме води към един единствен паралел – драконът Тараск от Тараскон!"

Безкрайна вече е погнусата ми от тия крадци на идеи!  



Гласувай:
6



1. leonleonovpom2 - Здравей, Милена!
17.12.2021 22:46
Кражбата е национален спорт!
Ако беше олимпийски дисциплина,щяхме да сме шампиони!
Същото се отнася и до злобата и завистта към успелия, но честно!? За разлика от този, нерегламентирано! Той е ербап и на тази база е уважаван?
Не ти ли прави впечатление, че както в един предходен твой постинг, много вероятно е и тук да съм единствен коментиращ!?

Всичко най- добро!
цитирай
2. milenavarbanova9 - Здравей, Ваньо,
18.12.2021 08:19
Как да не ми прави впечатление?
Разбирам отлично какво означава това.
Извинявай, че не отговорих на предишния ти коментар, но го сметнах за достатъчно силен и красноречив.
Ако ще е злоба и завист към успелия, могат да са спокойни - аз не съм " успяла", във всеки случай не по класическия стандарт. Винаги съм била срещу конюнктурата, защото у нас тя е убийствена.
Благодаря ти за подкрепата, Ваньо!
Желая ти приятни и успешни събота и неделя!
цитирай
3. nedovolen - Добре би било да има и няколко снимки ...
18.12.2021 10:16
Добре би било да има и няколко снимки за илюстрация. Не е забележка.
Крадеца си го заклеймила и толкоз. За доказване да се обърнеш към съда, не знам. Предназначението му е да съди правия.
На много църкви висят табели с имената на дарителите. Защо. Господ всичко вижда и знае.
Не казвам нищо, просто те подкрепям.
:)))
цитирай
4. milenavarbanova9 - към nedovolen
18.12.2021 11:00
Благодаря ти.
За съжаление, не мога да кача видеото на човека, за когото става дума, защото съм твърде неумела в тези техники. Обикновено се обръщам към мои познати за тази услуга - ще видим дали те ще успеят да качат този клип.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: milenavarbanova9
Категория: История
Прочетен: 787260
Постинги: 331
Коментари: 1812
Гласове: 1901
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930