Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2019 20:59 - СЕКЕЛАГ. АВТОР:МИЛЕНА ВЪРБАНОВА
Автор: milenavarbanova9 Категория: История   
Прочетен: 3557 Коментари: 18 Гласове:
4

Последна промяна: 13.07.2019 14:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Скъпи приятели,
Предполагам,вече сте прочели новината,че израелските археолози са разкрили прадревния филистимски (палестински) град СЕКЕЛАГ,споменат в Библията.Името е категорично доказателство,че градът е основан и обитаван от секелите,наричани също секеи,секули,сикани.Същият древен народ,който първи е населил и владял остров Сицилия,същият народ,който е споменат в "Одисея"на Омир,същият,който в ранното Средновековие намираме в Панония,същият,който е обитавал и части от Кавказ.Това е името на клон от българския народ,от нашия велик народ!Изводите,които съм направила,изследвайки сицилианския език,наследник на сиканския и на оставената от сиканите топонимия в Сицилия и Южна Италия не оставят и сянка от съмнение.
  Според Вехтия завет,гетският цар Анх,владетел на СЕКЕЛАГ,приютява Давид,преследван от Саул.За произхода на името Гет и гети,не смятам,че са нужни обяснения,то стои извън всякаква дискусия.Името Анх(Анхиало,Анхиз,дардански цар и баща на Еней и пр.) е един от езиковите елементи,които свързват тракийския етнически блок с гетулите от Северна и ,Северозападна Африка в дълбоката древност,наследници на атлантите, и с империята Гарамантида,погребана под пясъците на Сахара.Колкото до мотивите на Анх да помогне на Давид,те са обусловени от общия им произход и народност.Изпитвам отвращение от личността на подлия и жесток Давид,но той не е евреин,а филистимлянин,роден в град Мило(спомнете си о.Милос),възцарил се впоследствие над евреите и превърнал се в безмилостен тиран за коренния народ,от който произлиза.По време на давидовото царуване е превзет Йерусалим,също филистимски град,а хетът Урия коварно е убит,защото е имал красива жена,Вирсавия,която царят е направил своя любовница.
   И нещо изключително важно,което моята дъщеря спонтанно откри: откъде мислите,че идва названието на израелската парична единица "шекел"?Разбира се,че от името на секелите,което произлиза от думата "сека" и означава "секачи"!
  Дошло е време погребаните истини да излязат на бял свят.Ето че това може да се случи и в Израел!
  
  ВСИЧКИ АВТОРСКИ ПРАВА НАД ПУБЛИКАЦИЯТА СА ЗАПАЗЕНИ!






Гласувай:
7



1. leonleonovpom2 - Здравей, Милена!
09.07.2019 22:00
Хубав постинг, интересни и логични тълкувания!
Аз се интересувам от произхода та името на Анхиало, сврързвам го с фараонския атрибут- Анха Имам постинг, ако те интересува, ще го посоча
Мисля ,че и Ахил е име ,свързано с АНХа!?
Дори и след Освобождението, по време на княжеството, Анхиало се е наричало-Ахилу или Ахелу
Те и как мислиш, случайно ли е това наименование?

Хубава вечер!
цитирай
2. rosiela - Интересни материали пускате, Милена.
09.07.2019 22:52
Авторските права са запазени, ако сте платили в Патентното ведомство, а там е доста сложна процедурата по запазване на правата. Иначе и да го пишете, може и да ви окрадат като стой, та гледай.
цитирай
3. milenavarbanova9 - към leonleonovpom2
10.07.2019 00:09
Благодаря за хубавите думи и искрения интерес,господин Симеонов,
Разбира се,че между посочените имена има връзка.С интерес очаквам възможността да прочета статията Ви!
цитирай
4. milenavarbanova9 - към rosiela
10.07.2019 00:25
Благодаря,rosiela,
Все пак почти всички мои текстове,предложени в блога ми, са вече публикувани в печатни издания или в излезли вече мои книги.Знам,че дори това не спира кражбата на идеи,но живеем във време,в което не само се краде интелектуална собственост,но и безнаказано се крадат милиарди,крадат се хектари земя,отмъкват се цели държави под носа на народите им,безнаказано се извършват убийства и геноцид над неудобните нации.С една дума цари пълен хаос.Някога Едисон е тичал насам-натам с патентите си,с адвоката си и един-двама полицаи да залавя тия,които незаконно са внедрявали откритията му и са печелили от тях,но днес,даже еднолично да плащам заплатите на цялото Патентно бюро,това пак няма да помогне.
Разчитам на джентълменската почтеност на читателите си.
цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей, Милена!
10.07.2019 00:53
eonleonovpom2.blog/history/2014/04/02/otkyde-idva-anhialo-antichnoto-ime-na-pomorie.1253331

Това е изходния вариант на материала, публикуван в блога
Иначе темата е доразвита и публикувана в печата
Името Анхиал е царско, идва от Египет Както и на Анхиз, И Анхиало носи името на бащата на Еней, както гласи друга хипотеза
Тогава излиза ,че тракийският град , основан от Еней е Анхиало?
И хипотезата ,че Троя е на Резовска река?
/ Има и друга, че е на Неретва, в Херцеговина?/

Лека нощ!
цитирай
6. milenavarbanova9 - към всички коментиращи
10.07.2019 01:02
Скъпи съмишленици и опоненти,
Наложи се да прибягна до една мярка,която никога не ми е харесвала - одобрение на коментарите от автора,преди да бъдат публикувани - не заради претенции и мании,а защото публикациите ми бяха нападнати с нецензурни думи и болезнени монолози от един индивид,който също има блог в блог.бг.Трябваше да избирам - или по цели денонощия да трия сквернословията му под новите и старите ми статии,или да настроя коментарите на модерация от автора.Извинявам се на всички вас,като гарантирам,че тази мярка няма да засегне несъгласните с моите идеи,а само тези,които се изразяват с нецензурни думи.Слава Богу,досега никой друг,освен лицето,за което иде реч,не е употребявал мръсни думи в коментарите си.
цитирай
7. krumbelosvet - Уликите
10.07.2019 06:21
и доказателствата...
цитирай
8. анонимен - Заинтригувах се доста !
10.07.2019 09:14
Като че ли очаквах такива новини от Историята и ми стана много мило. Радвам се когато някой рови /като теб / и то доста добре. Време е да повдигнем самочувствието си и да вдигнем глави. Лошото е че, като че ли Историята се е превърнала в политика и големите хора не обръщат особено внимание на факти, а на удобни моменти. Чудя се, дали този факт, ще се разчуе и дали ще се спомене за нас Българите. Може би пак ще го увъртят в някакви латински думи и изрази и ще го разводнят в Гръцката История. Не е ли крайно време, да надигнем вой и да стреснем закоравелите наши Историци и политици и да вземем нещата в наши ръце. Желая Ви успехи и напред !!!
цитирай
9. milenavarbanova9 - УВАЖАЕМИ КОМЕНТИРАЩИ,
10.07.2019 10:32
Преди минути видях три коментара,които веднага пуснах!
Те обаче не излязоха на бял свят - явно някаква грешка или авария в блог.бг.Извинявам се на авторите на коментарите и ги моля,ако е възможно да ги напишат пак,а аз мигновено ще им отговоря.Премахвам модерацията на коментарите,явно,чисто технически, функционира зле.Още веднъж уверявам коментиралите,че изчезването на текстовете им не е по моя вина.
цитирай
10. milenavarbanova9 - към анонимен
10.07.2019 10:36
Благодаря Ви за добрите насърчителни думи.Аз също се надявам,че това археологическо откритие в Палестина,ще бъде повод българските историци най-сетне да излязат с позиция и да нарушат подлото си,уплашено мълчание.
цитирай
11. milenavarbanova9 - към krumbelosvet
10.07.2019 10:42
Благодаря Ви.Точно така е.Почти като в криминален роман.
цитирай
12. elcho - Благодаря Ви за добрите насърчи...
10.07.2019 12:37
milenavarbanova9 написа:
Благодаря Ви за добрите насърчителни думи.Аз също се надявам,че това археологическо откритие в Палестина,ще бъде повод българските историци най-сетне да излязат с позиция и да нарушат подлото си,уплашено мълчание.

Аз не съм анонимен. Аз съм elcho, но понякога ми излиза анонимен, незнам защо ?!
цитирай
13. barin - Здравей, Милена. В българското ...
10.07.2019 18:29
Здравей, Милена. В българското народно творчество има Секула детенце, сподвижник на героя Крали Марко. Среща се още една дума с общ корен от Секелаг- секновение- когато водата в реките се обръща и от топла става студена, някъде към средата на август. За други не се сещам.
Поздрави!
цитирай
14. milenavarbanova9 - към barin
10.07.2019 19:45
Благодаря за коментара,barin,
Секновение,секване - идват от "сека","пресичам".Едно от най-древните оръдия на труда,които в същото време са били и оръжия,е секирата.Секул е емблематично българско име,в което суфиксът "-ул" е умалителна частица.И като я отнемем,името остава Секо - и производните му.
цитирай
15. leonleonovpom2 - Здравей, Милена!
10.07.2019 22:08
Да, секо е и на латински- сека
Тази дума я бях маркирал преди години, но после я позабравих
А е важен индикатор, защото в съвременните френски и италиански е различна от първоизточника
Думата си е явно българска, както добре си обосновала А не заемка от латински
Ами агне, овца и кобила също съвпадат на Български и та латински И още много , хиляди, други!
цитирай
16. milenavarbanova9 - към leonleonovpom2
11.07.2019 17:00
Господин Симеонов,
Прочетох статията Ви и смятам,че е много интересна.Както се казва,целите точно в десетката,защото обяснението на понятието "анх" се съдържа тъкмо в смисъла на този египетски символ на върховната власт.Смътно си спомням някакво историческо сведение,но трябва отново да го проверя,че гарамантите са се самонаричали "анх".Този корен е характерен за много тракийски лични имена и за тракийската топонимия.Не бях запозната с постинга Ви,защото - и като читател, и като автор - участвам в блога от 2017 г.,така че до примери като Анхиало и Анхиз съм стигнала по свой път,пък и те са близо до ума в контекста на моята статия.Но е съвършено правилен паралелът,който правите с Египет.Смятам,че приликите между траки и египтяни се дължат не само на възможни контакти между тях,а и на връзката на културите им с атлантската цивилизация.Впрочем "анх" е понятие,влязло впоследствие и в гръцкия език - от него произлиза думата agios,agia - свят,свещен.И може би смисълът на "анх" е точно този?
цитирай
17. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Милена!
11.07.2019 19:45
Радвам се, че в блога има човек като тебе!
И други има , разбира се, но не са много!
Знаещи, можещи и възпитани!
То и в България си е цяло чудо да намериш такива, иначе самопровъзгласили се, колкото щеш, та какво да говорим за блога!?

Желая ти успех!

Хубава вечер!
цитирай
18. milenavarbanova9 - към leonleonovpom2
13.07.2019 14:11
Благодаря,г-н Симеонов,радвам се на хубавите Ви думи,но има хора,които не позволяват везната да се наклони в положителна посока и я уравновесяват с отрицателни гласовце.Това май е сладкото отмъщенийце на персонаж от блог.бг история,но той не знае,че само подобрява настроението ми с усмивката,която инфантилните му жестове предизвикват у мен.Проявите на незаслужена враждебност от някои анонимници ,ме карат да ценя още по-високо Вашето приятелско насърчение.Приятен ден и на Вас !
цитирай
19. horos - Не съм съгласен.
01.08.2019 20:48
Библейският град Секелаг не е в Палестина, а в днешна Румъния (гр. Калатис). Давид е дубликат на римският император Клавдий ІІ Готски и е роден в Пловдив (библейския Витлеем). Израелските археолози правят напъни да докажат, че библейските събития са се състояли на територията на Палестина, но напразно.
http://horos/history/2011/04/08/bibliiata-i-bylgarskata-istoriia.725288
Гет е нашият град аГАТопол, или Ахтопол. Там за малко попада и Кивота на завета, след като е пленен от гърците в битката при Разград.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: milenavarbanova9
Категория: История
Прочетен: 774394
Постинги: 328
Коментари: 1804
Гласове: 1896
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031